Hyperlapse from Instagram
Water
|
08/27/2014
|

我好少推介app,尤其是我最憎的 facebook。但今次呢個 app 真係好用,佢就係Hyperlapse from Instagram。

img1

個 app 基本上係比你影 timelapse 的,所謂 hyperlapse 多數是指移動 cam 去影 time lapse。我地影 time lapse,通常也是 set 好腳架影坐定定最少十多分鐘。而這個 app 就可以比大家做緊多有趣既 timelapse。

首先,app 只可以 set 2x - 12x,所以基本上是不適合影超長時間的timelapse。

img2

而此 app 最大特點是有特別 algorithm 去穩定影像。於是可以手持影天空的浮雲:

而最有趣就是可以很簡單地做到第一身或第三身的 hyperlapse:

以後此類 call of duty 式 video 應該會經常洗版。

不過暫時呢個app如果在低光的時候效果會大打折扣:

img3

我諗主要是低光下那 algorithm 比較難找到 features 去 match images 了。也要留意,此 app 影時是會鎖曝光的,即測光會一直維持在開始影的設定,所以整個video 我光度不可以變化太大。

另外,因為 instagram (或vine)都是想推短片的。但是一般要一個人拍一段十秒內的有趣短片基本上是好難的。但如果用 timelapse/hyperlapse 我壓縮效果情況就十分唔同。所以我估呢個 app 對 instagram 將會幫助好大。

對了…此 app 暫時只有 iOS 版… Android 用家可能又要等一陣了…

下載地址: https://itunes.apple.com/hk/app/hyperlapse-from-instagram/id740146917?mt=8